środa, 27 lipca 2016

Jestem głęboko wierzącym ateistą

TYM POSTEM NIE MAM ZAMIARU NIKOGO URAZIĆ! WYRAŻAM TYLKO SWOJĄ OPINIĘ I NIE KAŻDY MUSI SIĘ Z NIĄ ZGADZAĆ!


Pochodzę z bardzo BARDZO wierzącej rodziny. Moja mama i dziadkowie z jej strony co tydzień chodzą do kościoła, przestrzegają postów i głęboko wierzą w zbawienie. Jeśli chodzi o rodzinę ze strony mojego ojca nie jest to aż tak bardzo ważna sprawa ale owszem, większość jest wierząca i co tydzień odwiedza kościół.
Jako dziecko głęboko wierzyłam w to, że gdzieś tam nad nami jest KTOŚ, kto nad nami czuwa. W ostatnich klasach podstawówki stałam się agnostyczką, aż poszłam do gimnazjum. Teraz otwarcie mówię: NIE WIERZE W BOGA, NIE CHODZĘ DO KOŚCIOŁA, NIE IDE DO BIERZMOWANIA, NIE CHODZĘ NA RELIGIĘ- JESTEM ATEISTKĄ!
Postanowiłam napisać ten post iż ktoś kiedyś napisał mi w skrócie, że "przez to że jesteś ateistką, strasznie się stoczyłaś", NIC BARDZIEJ MYLNEGO!
"Nawet jeśli bóg nie istnieje, warto żyć tak jakby istniał"
Powiedział mi to mój ojciec gdy mu się przyznałam do tego, że jestem ateistką i w pełni się z tym zgadzam!
Moim zdanie to czy ktoś jest ateistą, chrześcijaninem, poganinem, buddystą czy nie wiadomo kim, oni trochę nie wpływa na to JAK SIĘ ZACHOWUJEMY.

Moim zdaniem w chrześcijaństwie nie chodzi o wiarę w dziewicę, która urodziła syna, który zmieniał wodę w wino, leczył słowami i chodził po wodzie! NIE! Tu chodzi o zasady moralne, które są zawarte w biblii! Ludzie wierzą w tego boga, a tak na prawdęMAŁO KTO stosuje się do zasad, które niby on głosił.
Jeśli biblia ma być dowodem na istnienie boga, to "Władca Pierścieni" jest dowodem na istnienie elfów.

Ktoś niedawno powiedział mi, że w każdej religii podoba mu się jedna rzecz, że ich "bóg" zakazuje robienia rzeczy, które mają na celu krzywdzić innych. Jest to piękne i w 100% się z nim zgadzam.

JESTEM ATEISTKĄ ALE TOLERUJE INNE RELIGIĘ, NIE MAM ZAMIARU NIKOMU UDOWADNIAĆ, ŻE BÓG NIE ISTNIEJE, WYPOWIADAM TYLKO SWOJE ZDANIE, BO MAM DO TEGO PRAWO.

A TO ŻE JESTEM ATEISTKĄ WCALE NIE ZNACZY, ŻE JESTEM JAKIMŚ INNYM, ZŁYM, GORSZYM CZŁOWIEKIEM. JESTEM TAKA SAMA JAK WY TYLKO PO PROSTU WIERZE W COŚ INNEGO, WIERZE W NAUKĘ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz